2020年12月16日 星期三

家用角蛋白睫毛療程分享

跟同事一起買了家用角蛋白睫毛療程,$478可用10次,平時美容院就只能做一次。 
因夾單,都唔知邊間IG shop買,但都大同小異。
牌子SIMPLE FEEL, Made in Japan. 
其實我有懷疑係咪真係日本做。

其實所謂療程,跟本就係電眼睫毛,藥水味超勁!成個過程2小時,自己整都幾難。
1)先梳下睫毛
2)用膠水貼上眼膠
3)用膠水將睫毛黏上膠上
4)乾後搽cream (電髮水)
5)5分鐘後清潔, 會塗多次膠水等佢定啲
6)塗cream2
7)  清潔
最難是固定舊膠再貼毛!
要小心入眼!

因為毛少,分別唔大。
所以事後即塗ZINO濃睫毛增長液,養護返啲睫毛。https://www.zinomall.com/product-detail.php?product_id=842 
早上用,感覺會令睫毛更長更翹,好似睫毛gel但有營養精華,感覺好好。

我是在ZINOMALL 買,同時夾單免運費,買左支 OptiME B5活肽原精華同 OptiME EC10賦活原精華,好用的東西不怕坐貨!
提提大家,新手買家記得用welcome $50 discount offer! 

過幾日幫朋友整,易好多快好多,一小時搞掂。

#角蛋白睫毛 #lash #skincare #beauty #護膚 #美容 #扮靚



沒有留言:

張貼留言

英國工作收入 Vs 生活洗費

來英5個月,返咗3星期工… 早幾日比店長捉到我hea做😂 我求其refund,店長又記得個客已過refund期,比佢捉到😛欽敬佩服!不過head office又真係check得緊、又追數又多KPI 唔好睇小Charity Shop,我集團全英就有600+間,人流旺到呢…  之...