2020年9月6日 星期日

由「親子遊記」變成「避走英國YES/NO」

開這個BLOG本身是想紀錄與朗豬同CHARLOTTE豬親子遊,點知疫情持續,香港情況又一天天變差。

2020年6月30日,國安法生效。

2020年7月1日,英國公佈BNO 5+1。

2020年7月2日,一直以為沒有BNO的我,發現原來我是有本BNO。即是2公婆都有BNO。

自此,就開始想著想著⋯⋯ 移民英國

8月22日,感到移民好像很近,想起85歲行動不便的爸爸、想到沒了朋友同事只有對著成日鬧我的朗爸、想到日後過著沒手袋沒旅行的窮人生活、沒事幹一事無成的日子⋯⋯大哭了一場,幸好很疼我的朗豬抱了我一頓。

8月23日,跟朗爸吵大架⋯⋯

8月27日,網上申請BNO。

8月28日,MAGGIE個傻婆半夜放左箱MASKS喺我家門口然後走左,將來這樣傻事是不會有了。

8月29日,聽了第一次的樓盤,地點READING。知識多了,發現出好時期是朗豬升小五,即是2022年暑暑假。

#2個小孩的媽 #80後媽媽 #在職媽媽 #朗豬媽 #港媽 #BNO避走UK



沒有留言:

張貼留言

英國工作收入 Vs 生活洗費

來英5個月,返咗3星期工… 早幾日比店長捉到我hea做😂 我求其refund,店長又記得個客已過refund期,比佢捉到😛欽敬佩服!不過head office又真係check得緊、又追數又多KPI 唔好睇小Charity Shop,我集團全英就有600+間,人流旺到呢…  之...