2022年5月20日 星期五

依支又平又正既精華,暫退黑眼圈,勁過眼袋槍!

  「質地涼涼好滲透,眼周色素明顯淡左好多,黑眼圈無左,之前好攰既樣,依家精神好多!」😊

我又做白老鼠了!又好大膽咁分享#真素顏相,但我真係好想share!🤩希望無嚇親人🙏

先排因為搬屋執野,但又日日返工,基本上朝9晚6就返工,晚7晚11就湊小朋友,晚11朝2就執屋,日做17小時,殘到痴左線!仲要無facial、無按摩,大家知咩事啦!不過有facial都無用,之前做過5次眼袋槍,連美容姐姐都叫我轉Facial,話效果唔好,唔好浪費金錢!

本身用緊 cle de peau 高效煥活眼霜,好潤好滲透,眼紋係幫到好多,但水貨都$1,800,真係好甘!而且,黑眼圈、浮腫唔係好幫到手。所以,要加碼!

依個時候,OptiME又咁啱有新野LAUNCH,就係「OptiME亮眼原精華」,佢之前果2支「B5+EC10」好X好用,咁梗係即刻試啦!

咁我又唔會放棄cle de peau住,加上果排對眼太弱,我就2支一齊用,用完TONER,搽完OptiME EC10 Serum 同 B5 Serum,就會搽OptiME亮眼原精華,佢就少少gel狀精華,一粒豆咁既size就夠2隻眼用。打圈按摩,好快索晒,好滲透,有少少涼涼地,之後就搽cle de peau 高效煥活眼霜,再用雪花秀面霜。

用左10日左右睇返對眼,真係明顯精神左好多,眼周色素明顯淡左好多,黑眼圈無左。因為想對比我剛秀眉效果 (在家上門秀眉服務good good),望望下見到咁驚喜!🤩


咁依家就keep住用,最最正係cle de peau用得慢左,變相慳左一大筆!因為我依家搽薄左cle de peau,以前2粒豆搽2隻眼,依家一粒豆!即係買多支$200精華,但就慳左$千幾蚊!😀😀😀

依家個skincare step 即係:

1) toner: 雪花秀
2) 精華: OptiME EC10, B5, EYE
3) cream: 雪花秀
4) eye cream:  cle de peau

平平貴貴MIX & MATCH,正啦!💪





減淡眼圈19%及眼袋70%

全新OptiME亮眼原精華,美國製造,獨有EYELISSHALOXYL4種草本精華,特別有效針對改善眼袋、眼圈,賦活能量,趕走倦容,回復緊緻提亮眼神。清爽不膩配方。

減淡眼圈紅藍色素19%及眼袋70%*
緊緻眼肌、減少浮腫、皺紋、魚尾紋和細紋
促進血液流動、淡化眼周的靜脈色素沉澱

OptiME亮眼原精華 (30mL) 標準價$299

10月有個獨家Promocode,

只要用喺checkout時輸入[LONGCHUMA],

就可以半價50%off $149買一支!

咁抵!大家快d試下啦!











👍美國精華,科研實證,性價比高!

👍品質保證,有重金屬及微生物測試!

官網:www.OptiME.com.hk 購買

滿$198免運






#不含Paraben #不含香料 #不含合成染料 #不含DEA及TEA #不經動物測試 #OptiME #EYEserum #madeinusa

沒有留言:

張貼留言

英國工作收入 Vs 生活洗費

來英5個月,返咗3星期工… 早幾日比店長捉到我hea做😂 我求其refund,店長又記得個客已過refund期,比佢捉到😛欽敬佩服!不過head office又真係check得緊、又追數又多KPI 唔好睇小Charity Shop,我集團全英就有600+間,人流旺到呢…  之...