2020年11月25日 星期三

小資女/小資太的精華孖寶 - OptiME Serum

 小資女/小資太的B5+維C精華孖寶 - OptiME Serum

多謝之前mfashion護膚品試業,送了一支OptiME B5活肽原精華同一次支OptiME EC10賦活原精華我試。用左2星期,下巴d粒粒印淡左好多,面珠啲毛孔細左。所以佢正式入貨又整埋website www.optime.com.hk ,我立即入貨返2支。


B5活肽原精華 + EC10賦活碼精華 孖住用,毛孔細左、印印淡左、白左!

Before:


After:

B5活肽原精華好吸收,好補濕,比我之前用開既Bicelle B5更潤但又唔笠。化妝前用更貼妝,我眼紋勁,用特別塗多啲才塗遮瑕膏。效果咁好因為佢除了蘊含維他命B5,仲有透明質酸及10種活胜肽,包括六胜肽(即類肉毒桿菌)及五胜肽,以Liposomal導入技術為肌膚提供豐富水份及養份,有效減淡皺紋,保持肌膚的柔軟度和彈性,平滑肌膚,賦活乾燥肌膚,回復水盈細滑。研究指星可4期有效減淡皺紋48.9%!


EC10賦活原精華雖然係維C, 但唔油膩,亦唔刺激。

其實我用開Dermacept 10%, 但無得去日本唔捨得買,成$700太貴。依支EC10賦活原精華蘊含10%高穩定性的L-ascorbic acid左旋維他命C,結合維他命E及阿魏酸(Ferulic Acid),成條formula根本就媲美神級精華Skin Ceutical (佢過千蚊支) ,阿魏酸有效穩定維C+E,200%倍效美白。加上科研實證,有效減淡52%UVB色斑,可直達深層肌膚倍效抗氧化;能中和自由基、促進膠原蛋白合成,抵禦光老化,撫平皺紋緊緻提彈,改善初老粗糙、色斑暗啞、毛孔粗大泛油及暗瘡等現象,回復均勻、白皙、透亮及細緻平滑的膚質。


2支精華都係小眾品牌,但美國製造,有晒重鋪屬同微生物test, 所以用開貴野既人都可以考慮。😁

使用次序:

爽膚水=>EC10 =>B5 =>Eye Cream=> Face Cream

OptiME EC賦活原精華 30mL | Made in USA

優惠價$349(標準價$399)

立即了解:https://bit.ly/3762ZiV

OptiME B5活肽原精華 30mL | Made in USA

優惠價$269 (標準價$299)

立即了解:https://bit.ly/3n8ogyN

官網 www.optime.com.hk 購買

😁PROMOCODE : NEW15

😘即減$15!


近月仲買了RogerVivier,Fendi By the Way Small Size, Clarins Total Eye Lift, ZINO


#不含Paraben# 不含香料 #不含合成染料 #不含DEA / TEA #不經動物測試 #VitC #VitCserum #B5 #B5serum #madeinusa #ZINO #RV #Rogervivier #RV #skincare 

沒有留言:

張貼留言

英國工作收入 Vs 生活洗費

來英5個月,返咗3星期工… 早幾日比店長捉到我hea做😂 我求其refund,店長又記得個客已過refund期,比佢捉到😛欽敬佩服!不過head office又真係check得緊、又追數又多KPI 唔好睇小Charity Shop,我集團全英就有600+間,人流旺到呢…  之...